måndag, maj 07, 2007

Scrapmara fortsättning

Ojojoj! Jag lovade ju att berätta mer "imorgon". "Imorgon" blev en hel vecka senare. Jag var så trött efter maran att det tog flera dagar att bara hämta mig. Men det var kul!

Så lite om layouterna:
* Den första är helt klart inspirerad av Elsie Flannigan. (Jo, det är sant!!*ler*) Tack Åsa för att du fotograferar så bra!
Materiallistan måste jag kolla mer på när jag kommer hem.

* Den andra är resultatet av en utmaning jag fick av Åsa. Hon gav mig 3 kort och sa att jag skulle scrappa en enkellayout där alla 3 var med. Förutom bilderna fick jag bara använda ett ord. Jag lyckades nästan...
Jag har använt: Bazzill cardstock, mönstrat från Basic Grey, blommorna borde vara från Prima, swirl och jourmalingring - clearstamps Autumn Leaves. Rubriken är gjord på Craft Robon.

* Den tredje är min tolkning av den skiss som Plingan utmanade oss med på maran.
Jag har använt: Bazzill cs, något grönt papper, symaskin, foamstams (svarta prickar) MM blommor. Rubriken utstansad med Revolution.

kram /A

1 kommentar:

Scrapangel sa...

Hej. Kul att du beskriver bakgrunderna till dina LOs. Fast att den första var EF inspirerad förstod nog jag redan innan - den är urläcker! :)