torsdag, oktober 04, 2007

Gott om tid tills dansen börjar

I onsdags kom vi fram till dansskolan gott och väl en halvtime innan tjejernas klass skulle börja. Det var härligt ljus ute och kameran var med. Vad gör en fototokig mamma? Jo - hon ser byter om på barnen och går ut och fotar en stund. Vi hade jättekul så snart Jessica glömde bort att hon har tröttnat på att vara fotomodell.







När dansen började gick jag och en kompis ut och fotograferade varandra lite. Tack Åsa för flera riktigt bra bilder på mig! Det behöver jag nu när jag håller på och jobbar på min BOM.




kram /A

3 kommentarer:

clara sa...

men vilka nuttisar!!!! Jag tvingade alfred att gå på balett säkert 7 gånger innan stefan sa "jamen han vill ju inte!". Snart kan jag prova med alva... moah moah moah!
Ursnygg bild på dej också!

Scrapangel sa...

Vilka fina bilder. Wow liksom.

Mikaela sa...

Väldigt snygga foton allihop.