tisdag, november 13, 2007

Fotoautomatfotoformatet

Hmmm... Har suttit och labbat en stund med att få till några kort så att dom ser ut att vara en fotoautomatsremsa, såndär med 4 kort i en rad. Jag vet inte riktigt om jag fick till det. Nån som har en färdig PhotoShop-mall att dela med sig av? Eller som vet var det finns en fotoautomatsremsa att kolla på. Ju mer jag funderar, desto mer osäker blir jag på hur en sån ser ut.



Jag scrappar en hel del, men det verkar bara vara sånt som jag inte vill visa före jul. Om du förstår vad jag menar. ;)

kram /A

1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Hej sötnos! Vad gullig du är som skrev en rad i min utlottning *s* Ja du, jag tänker ofta på det... tänk om man alltid fick 110 kommentarer på varje inlägg jag skrev... Hua, hemska tanke! Då hinner man ju aldrig runt och säga hej :-s

Tycker din fotoremsa blev supersnygg! Ser ut att vara rätt proportioner iaf :)

Kram kram