tisdag, maj 06, 2008

Påsklov i Sälen

Hej!

Nu är jag tillbaka i verkligheten, more or less. Jag har jobbat fanatiskt mycket under mars och april och har inte hunnit med något annat än barnen och jobbet. Surt... Men nu är jag här igen! :)


När man inte bloggat på ett tag blir det alltid svårt att veta vad man ska skriva om. Det har ju hänt så mycket! Vi har varit i Sälen på påsklov, Jessica har fyllt 6 och Ella har fyllt 3. Bland annat. Och eftersom jag har ett ganska starkt logiskt tänkande så skulle jag ju helst berättta om allt i kronologisk ordning. Men nu tar jag ett djupt andetag och låter det bli lite som det blir.

Sälen: Vi var i Sälen med Jessicas gudfamilj. Jessica gick i skidskola och blev jätteduktig på att åka. I slutet av veckan åkte hon själv i gröna backar. Ella visade prov på fantastisk balans och stabilitet. Redan tredje dagen tog vi stora sittliften upp och åkte familjabacken ner. Ella stod själv och höll i sig i en stav vid sidan om mig. Bromsa tyckte hon inte om, det var för jobbigt...
kram /A

4 kommentarer:

clara sa...

heeeeej!!! kul att se dej i rymden!
vil se dej live också!!!

Unknown sa...

jaaaa - vi kan ju ses på maran tex!! ;-)

Unknown sa...

Hej nu har jag fått tag på receptet. Men jag har tappat ut din mailadress. Maila mig på mia_sese@yahoo.se

Kram Mia

Unknown sa...

Man undrar ju om hon har lagt ner bloggen helt & hållet, eller om hon bara har dragit täcket över huvet och somnat om ;-)

Kramen