söndag, september 14, 2008

Hälsning från Liseberg

Vi var på Liseberg i somras. Jessica fick ett åkband och åkte nästan allt. När hon sa att hon ville åka Flume Ride så sa vi tre vuxna "Såklart!" i munnen på varandra, men sekunden senare insåg jag att det innebar att JAG skulle åka med henne. Shit!
Nåja, här är bilden. Själv tycker jag den är hysteriskt rolig. Jag håller i mig i "båten" i mild panik, ögonen ihopknipna. Jessica skriker så att lungorna håller på att trilla ur. Men paret som sitter framför oss.... Heeeeelt sanslöst. Vad gör han!??! hihihi


Kram /A

4 kommentarer:

Jenny sa...

hihihihi.
Härlig bild och jah kan bara undra med dig, vad gör dom !!!

Kram J

Unknown sa...

Tja, små barn kramar ju ofta sina gosedjur när dom är rädda - han håller väl i sina tröstnallar ;-)
*fniss*

clara sa...

hahahaha jag skulle just skriva en variant av åsas inlägg!

Mammae sa...

Jag har kommit på en sak till som jag vill göra i helgen.
den här bilden har vi skrattat mycket å, fast mest åt tuffa Anna och Jessica