tisdag, juli 17, 2007

_jag_älskar_dig_

Nu är "Annas scrapstudio" invigd för flera scrappare - och det fungerade bra!
Clara var hemma hos mig igår och scrappade. Det var så himla mysigt med scrapsällskap!! (Tack rara Clara!) Vi hann med både att äta middag , dricka ett glas vin, scrappa, dricka kaffe och äta glass och scrappa ännu mer. Det är verkligen super att vi bor så nära varandra. Det här gör vi om snart igen!
Om det är nån annan som vill vara med så.... The more, the merrier!

Det här är vad jag jobbade med igår. Wendy i DT på Nooken la ut en utmaning om att scrappa utan några som helst limprodukter. Först trodde jag hon hade förlorat förståndet. :-) Men det var kul. Jag fick tänka till lite. Och när jag väl börjat tänka på handbroderade stygn, så varför inte gå hela vägen....? Jag broderade hela ramen och titeln. Betvivlade väl mitt eget förstånd ett par gånger under kvällen också. *hihi* Allt på LOn är sytt på plats.
Här är iaf resultatet:


Posted by Picasa


Jag har använt: Bazzill CS, garn från Tilda, mönstrat papper och orange band från juli-kitet från Nooken, orange papper är baksidan av ett MME Magnolia (jag vet inte hur jag skulle klara mig utan den linjen... den är så jag), blomma från YouDo

kram /A

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men tjenare vad du varit kreativ!! Tror du har gjort fler LOs de senaste dagarna än vad jag gjort i år ;-)

Låter som att du & Clara hade riktigt kul - får försöka hänga på nån gång framöver.

Kram på dig!

Scrapangel sa...

Dösnyggt. Det är bland de finast jag sett på ett tag! Vi ses!

clara sa...

kolla va snyggt det blev! Fast den var ännu coolare irl!

MiaMaria sa...

Jättefint! Kul att det gick att scrappa utan lim, blir lite sugen att testa jag med :)