onsdag, juli 18, 2007

Städa och sortera

Min "scrapstudio" (låter det inte som att jag lever lika flott som Elsie när jag säger så... ;) ) håller på att genomgå en förvandling. Sakta men säkert håller jag på att organisera om allt. Min scrapverksamhet har liksom vuxit från att vara bara lite prova-på-och-se-om-det-kan-vara-något-för-mig till något jag sysslar med på fullaste allvar. På samma sätt har mina scrapgrejer förökat sig. Helt plötsligt behöver jag ett system!


Jag har organiserat stickers, rub-ons, clearstamps och knappar.
Så igår kom turen till att fixa till pappersförvaringen. Det var ju helt otroligt kul att rensa bland alla mönstrade papper!!! Jag har nu insett att hyfsat stora scraps måste ligga tillsammans med de hela papprena - annars börjar jag bara skära i ett helt papper fastän det redan sönderskurna skulle räcka. Jag insåg också att sånt som är för litet för att sparas med hela, stora papper - bort! Släng eller RAKa. Som tur är har jag flera småtjejer i min omgivning (inklusive Jessica) som blir väldigt glada för mina scraps, för jag har otroligt svårt att slänga något.

kram /A

Inga kommentarer: