torsdag, juli 19, 2007

Sommar, sommar och sol....

.... lalalalala, och doft av kaprifol!

Nu drar jag på semester. Behöver jag säga hur skönt det ska bli?
Jag kör ner till Småland under eftermiddagen, barnen är hos farmor & farfar där. Sen är det fullt ös. Jag kommer väl vara ännu tröttare när jag kommer tillbaka till jobbet än jag är nu - fast på ett annat sätt förhoppningsvis! :-)

Vi ska bland annat:
* åka till Astrid Lindgrens Värld med en vän till mig och hennes familj
* åka till morfars sommarstuga
* få besök av kompisar
* gå på utomhusteater och se Ronja Rövardotter
* Jessica ska gå på Grönan med sin moster
* åka till mormor på Västkusten
* hälsa på kompisar på Orust
... och softa & mysa!

Kamera och scrapväska är så klart med. *ler*
Här är två bilder till från en tidig morgon på torper.

Jag återkommer så snart jag har tillgång till internet igen.
Hejsan svejsan!
kram /A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Här fanns det mycket fint! Jag har liftat en LO från dig, tror i a f att det är du som har gjort den! Den var med i senaste numret av Scrapbooking mm och nu finns min tolkning att se i min blogg! Tack för inspirationen! // Elin

Unknown sa...

Hörrö, hur länge tänker damen vara utan internet då..???

Malin sa...

Men när kommer du hem egentligen? Miss you!!!!