torsdag, juli 12, 2007

Ny leksak

Jag köpte igår en ny leksak till mig själv. Önskar att jag kunde hitta en bild på den, men... Jag vet inte ens vad man ska kalla den på svenska. Det är en "binder" - man stansar hål i papper och binder ihop pappren med en plastgrej i ryggen, lite som en spiralrygg. Sånna här grejer går jag igång på totalt. Nu ska här göras minialbum!!

Jag hittade den för 250:- på Lidl. Då var det själva maskinen + 40 "ryggar" + 4o ark cardstock (ful!!) i vitt och svart.

För att få testa på en gång så gjorde vi en liten dagbok åt Jessica med ca 15 blad och en framsida som hon själv dekorerade med rub-ons och en rosa blomma. Och så chalkade hon kanterna gris-rosa (alldeles på eget initiativ). Hon börjar bli en riktigt inbiten scrappare nu. :-)

kram /A

1 kommentar:

clara sa...

åh HEJ vad kul att se dej igen!!!! Och så poduktiv och DUKTIG du varit! Heja heja!!!
En såndär bind ihopgrej är jag också sugen på... dom hade en till låns på mattssons tidigare fast det var innan jag scrappade så jag bara dreglade och drömde...