söndag, mars 25, 2007

Fotoutflykt till Hagaparken



Idag har jag varit på fotoutflykt till Hagaparken med Åsa.

Vi fotograferade som galningar, det var jättekul. Vi fotade både stort och smått, högt och lågt, vackert och vackert, oss själva och varandra.

Ser du vad jag ser - det ser ut som 2 hjärtan som sitter ihop. Eller hur...? Om man "förtydligar" lite med Photoshop så kanske det blir tydligare.

Här kommer 2 foton på mig som blev riktigt bra. På det nedre ser jag ut att ha lite attityd. *hihihi* Mer sånt, Bellis! Get some attitude!





Åsså blev jag tvungen att klättra i träd bara för att jag hånade Åsa för att hon inte kom upp. MAMBI (=Me And My Big Inte-kunna-hålla-truten)!

Vi avslutade med lunch på Ulriksdals Slottsträdgård. Mysigt som vanligt. Få men hääärligt våriga blommor fanns det till försäljning. Helt annat än det prunkande överdåd av växter som finns där på sommaren. Schysst kontrast för en gammal stammis.
Så - sammanfattningsvis:
* nu har jag lite nya bilder på mig själv, vilket alltid är bra att ha.
* jag behöver inte lista några glädjor idag, för hela dagen var en enda stor glädje.
* jag måste helt enkelt skaffa en ny mascara. Massor av, i övrigt, bra bilder är förstörda av mascara som kladdar runt ögonen.
TACK Åsa för en superbra dag.
Kram /A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack själv vännen - det var jättetrevligt :-)

Malin sa...

Nästa gång kan väl jag få följa med? Snälla! :)