tisdag, mars 27, 2007

Paus på Smögenbryggan



Satt på Papprika och scrappade igår igen. Under tiden vi satt där plockade Malin fram nya papper från Sassafraslass. Jag fullkomligt tappade andan. Det är mycket lättare att motstå papper när man bara ser dem på bild. I verkligheten är det så svårt.... *ler*

Bilderna är från min och Jessicas semester hos mormor och Anders på Västkusten i augusti 2002. Tack mamma för fotograferandet.

Jag har använt: Sassafraslass rakt igenom! Collektionen heter Serendipity/Scrumptios och Serendipity/BlueBoutique. Bazzill till fotomatta. Blomma -You Do Creative. "Paus" är stämplat med MM foamstams "misunderstood". Resten av rubriken utskuren på Robon. Tack MiaMaria för braden, den kom till användning på den här LOn iaf. Hjärta-brads från Queen & Co.

Kram /Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Åååå - den är ju helt undebar!
Jag har bara kommit så långt som att klappa på mina fina paper, ska försöka klippa i dom på lördag :-)