lördag, mars 24, 2007

Tjock som en köttbulle



Jag har suttit på Papprika och scrappat idag. En riktigt produktiv dag faktiskt. Jag har gjort 2 LOs klart, en är nästan klar och ytterligare en har jag valt papper till. Det var Plingans clearstamps som fick sådan sprutt på mig... Hon hade alla 4 uppsättningarna från jag tror det var Autumn Leaves. Hur som helst var dom fantastiska!

Texten har jag skrivit ut på CraftRobon. Det var mest för att testa om det funkade. Det gjorde det, men det var ett rackarns pill och typsnittet jag använde var inte riktigt tillräckligt "robust" utan det blev väldigt tunnt på vissa ställen. Har du något tips på bra skrivstilstypsnitt till Robon?

Jag har använt: Bazzill CS, mönstrat papper Chatterbox Love Shack och stämpel från Autumn Leaves (tror jag).

Kram /A

Inga kommentarer: