söndag, mars 04, 2007

Mässan, stämplat och "sagostund"

Den här svängde jag ihop i morse innan frukost.
Eller... Nej. Men jag avslutade den. Den har legat i "nästan färdig"-högen ett tag och väntat på sin rubrik som jag beställde från Scrapfun. Jag har liftat webmosterhelene, och jag tror att hon i sin tur hade liftat någon annan. Mitt hjärta smälter när jag tänker tillbaka på det här tillfället. *ler*.

Igår var jag och Åsa på mässan (Syfestivalen hette den visst) och gottade oss med en massa scrapfolk och scrapgrejer. Och shoppade... Jag sitter här och klappar på alla mina fina inköp. Jag tror jag handlade hos nästan alla scrapföretagen som var där. Mest hos Papprika och Kortmakaren.


Å vilken succé stämplarna gjorde när jag kom hem!! Jag handlade hos Kortmakaren och fick med mig en "grab bag" med 10 stämplar, en Wilma Långstrump och ett kit med 3 påskstämplar. Speciellt tack till Hattifnattan för shoppinghjälpen hos Kortmakaren.
Allt är monterat och testat. Jag fick klippa så snabbt som sax och händer höll, för tjejerna tyckte det var fantastiskt roligt. Ella tjöt rakt ut när hon fick syn på Wilma Långstrump. "BIPPI!!!" Jessica lärde sig supersnabbt att fästa stämplarna på akrylblocken och hur viktigt det är att tvätta stämplarna på en gång.

Tack Åsa för att du var min personal shopper och hejjade på mig så duktigt... Eller som Maria (Kortmakaren) sa: "Inled mig icke i frestelse - jag går så bra själv!!"

Kram /A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen
Jag förstår att stämplarna gjorde succe.
Ser fram emot ett fint påskkort.
Funderar på att skicka bilderna på när J. besökte kycklingarna.
Bilden när J läser för E är underbar, men kan du förklara varför du har knappar?
Mammae

Anonym sa...

Vilken fin LO du gjort! Och underbara stämplar har du köpt på dig! Själv hann jag inte mer än planera min resa till Symässan så ramlade influensan över mej och resan blev inställd - j*klars! Ser ut som om du haft en kul dag! Själv ska jag fortsätta spana i din trevliga blogg - tack för titten!

Unknown sa...

Ingen fara Anna, det var så roligt att få hjälpa till!
Jag fick ju ganska bra hjälp och support av dig också, vilket jag är väldigt tacksam för :-)

Kram!

Maria sa...

Hej! Kul att se dig på mässan, vad mycket skoj du verkar ha köpt där! Hoppas det går bra med din CR med! Du har blivit utmanad i min blogg ;-) Kram!