onsdag, februari 28, 2007

Några kort

Jag och tjejerna fick ett brev från mormor. Det innehöll blomstämplar till Jessica och Ella och 2 vita pennor till mig. Vi blev så glada att vi gjorde ett litet tackkort. Jessica hade mycket åsikter om hur det skulle se ut och var mycket stolt över att ha stämplat "tack".

Mitt första födelsedagskort. Beställningsjobb från mamma (mamma - är det godkänt?). Min lillkusin fyllde 20 nyss.


Här har Jessica varit i farten igen. Jag hjälpte till med ordningen på bokstäverna, men hon satte fast dem. Hon är mycket imponerad av min "klistermärkesapparat"... :-)



Och så ett litet tackkort till Sophia för en fantastisk dag på Yasuragi.
Jaha, så har man inlett sin kortmakarkarriär också. Det hade jag ju bestämt mig för att inte börja med, jag har ju inte tid.
Kram /A


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vad mycket fint du har gjort!! Jättekul att se :)

//Camilla (Scrapfun)

Anonym sa...

Här tycker jag att den lila ramen skulle varit med runt om nu blir det lite som att det ligger en dikt uppepå ett underlag.
Men det går inte att ta fel på budskapet
Mammae

Anonym sa...

Här skulle mantydligen kommentera alla bidragen i samma kommentar.
Emil Klart godkänd Tittade på den en lång stund för att utröna vad jag kände och den växte som bild om du förstår.
Att Jessica gillar att fika vet vi ju ett bra tema kan inte misslyckas.
Det var fint ett lägga ihop bilderna med en blomma band ihop
Att Jessica gillar att göra saker är kul tycker jag hjälper gärna till att suportra tala bara om
Mammae
Mammae