lördag, februari 10, 2007

Nu har jag varit på Papprika.

Jag och Åsa (virve) har suttit hela dagen nere på Papprika och scrappat. Jag säger som någon på forumet sa häromdagen - jag känner mig så påfylld!

Dagens projekt var en LO om ett födelsedagskalas i Vasaparken. Det var födelsedag i familjen och vi samlades alla vid skridskobanan. Så mysigt! Skridskor, pulkaåkning och korvgrillning. Planen var att LO'n skulle vara till födelsedagsbarnet istället för tackkort, men nu vet jag inte riktigt... Den blev så bra att jag har svårt att skiljas från den. ;-)

kram /A

3 kommentarer:

Unknown sa...

Din LO blev väldigt bra!
Superbra, sa Bull

Anonym sa...

Låter så kul med era lördagsträffar, får väl försöka hänga på någon gång (när vi inte är magsjuka som i helgen då)

Bellis sa...

Det tycker jag att du ska göra, MiaMaria!