tisdag, februari 20, 2007

Golf



Hmmm.... Den liknar nästan omslaget på Svensk GOLF (tidningen) lite. *fniss*

Den handskrivna texten lyder: "Vi åkte till en golfhall i Örebro. Du fick låna en liten putter. Anders visade hur du skulle göra. Ni tyckte båda två att det var så roligt och du pratade länge om det efteråt. 050331"

Jaa, jag som trodde att jag var immun mot Basic Greys nya papper. Jag tyckte faktiskt inte att dom såg så snygga ut på nätet. Nää, jag kände inte ens något behov av att köpa dem. Tills jag kom ner till PappRika! Oj. Oj oj. Som tur var lyckades jag begränsa mig till Pheobe-kollektionen. Jag blev liksom fast där, jag hann inte kolla på de andra. Sen var jag tvungen att skynda mig hem och börja scrappa. Det blev 2 LOs idag. Ja, vad ska man säga...

(Jag har använt: Basic Grey-papper ur Pheobe-serien. Rubriken är gjord med MM cheeky jigsaw alphabet som mall.)

Kram /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Här visar Jessica riktiga anlag. Titta på greppet på mitten bilden
Hälsningar
"Instruktören"