fredag, februari 23, 2007

Inventering

Idag har jag inventerat mitt scrapförråd. Jag har packat för att åka till Åsa på söndag och vi ska vara med på Scraputmaningens utmaningsrally.

Jag inser att jag sitter med minst 4 LO som är klara så när som på rubriken. Jag blir så trött!! Jag har inget att göra rubriker med. Det är ju för långsamt att beställa utstansat och få det hemskickat. Iofs kan man ju skicka cardstock genom skrivaren, men det är jag inte sugen på - det passar inte just här. Och de foam stamps jag har är för stora... Ååååhhhh...! :-(
Nu får jag nog ta och göra en liten analys av alternativen.

Imorgon ska jag åka på Yasuragi på Hasseludden. Det känns helt rätt. Fullständigt helt rätt!

Nattinatti
kram /A

1 kommentar:

Unknown sa...

Hmmm - vad ska hon göra....?
Ska hon kanske investera i en Quickutz..... Eller en Råbbie kanske..? ;-)

Ha så trevligt på spa imorgon!
Hoppas du kan slappna av och bara njuta av dagen!

Kramen