onsdag, februari 28, 2007

Resten av bidragen till RALLYT


Den här LOn gjorde jag till rubrikutmaningen. Utmaningen var att göra något på rubriken "Jag blir glad när jag tänker på". Sen kom jag på att den passade ganska bra till utmaningen som hette Utflippat, så jag skickade in den till båda.



En av utmaningarna hette: "Fyra foton eller fler" - så det blev en LO med Jessica som fikar som 1-, 2- och 3-åring. Hon har alltid älskat att fika, allra bäst är det att fika ute.


Jag hann med ytterligare en utmaning - skissutmaningen. Scrappade lite bilder från Ellas 1-års-dag.
Det var kul att scrappa som en galning en hel dag (och en halv natt på det...). 4 LOs på en dag, det är personligt rekord. Nu har jag ju iofs bara scrappat sedan 18 jan i år, så det är väl 5-6 veckor. *ler*
kram /A


Inga kommentarer: