söndag, februari 04, 2007

En bra helg!

Jag har haft en så bra helg!

Först var jag på spa med min LC-klubb. (LC = Ladies Circle) . Vi hade fixat själva på en konferensgård i närheten med träningspass, massage, vattenjumpa och aloe-vera-hudvårds-demonstration. Jag är så len och fin i ansiktet efter en fantastisk ansiktsmask. Och så är jag grymt nöjd för att jag kom ifrån den där demonstrationen utan att ha köpt något alls... Precis som att man kan shoppa sig lycklig så kan man oshoppa sig lycklig. :-)

Efter all den här skönhetsvården var det dags för middag med champagne. Bubbel och mycket fnitter. Det var bra.

Idag har jag hunnit med en sväng till IKEA för att skaffa lite schyssta hyllor och grejer till att ha vid skrivbordet så att jag kan få ordning på scrapsakerna. Vi får se om jag kan få till det som jag tänkt mig.

kram /A

1 kommentar:

Unknown sa...

Det låter som att du haft en alldeles underbart härlig helg!
Champagne och spa är ju en suverän kombination :-)

Låter spännande med inredningsplanerna, måste nästan titta förbi och se hur det ser ut.

Ha en bra dag!