söndag, februari 18, 2007

Kärt barn



Det här är mitt senaste alster som jag har knåpat på ikväll. Det är efter en skiss av Peterlina som jag sett både på Skissbloggen och på Scraputmaningen.
Den heter "Kärt barn har långt namn" (ja, istf kärt barn har många namn...) och texten på remsorna är "Ella karamella god som en pralin". Det är mitt längsta namn på min älskade minsting. :-)

Kuriosa om den här LO'n: bokstäverna till rubriken stansade jag ut på kursen jag gick 11/2 på PappRika. Jag skulle ha dem till en LO om en konsert med Mora Träsk. Jag bestämde dock om och stämplade den rubriken, så bokstäverna var plötsligt över. Om du tar TRÄSK, minus S, och vänder på det så blir det KÄRT. Så det kan gå... *hihihi*

Nej, nu måste jag verkligen gå och sova!!

Kram /A

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så roligt att se dina alster :-) Du bara sprutar ur dig en massa snygga LOs!
Har du använt mönstersax till kanten på pappperet eller hur har du gjort?

Bellis sa...

Nej du! Ingen mönstersax här inte. Jag har klippt med en liten vanlig sax. Och klippt och klippt och klippt..... :-)

Tack för berömmet, det värmer. Den här är jag faktiskt riktigt nöjd med.

krma /A