onsdag, mars 21, 2007

Man ska inte ropa hej....

... förrän man är över bäcken.

Jag viskade tydligen hej lite för tidigt förra gången. Lagom när jag så smått började känna livet återvända i mig så åkte jag och tjejerna på en intensiv magsjuka alt. matförgiftning. Jag ska verkligen bespara dig detaljerna!

Insåg just att jag inte scrappat något alls sedan 6 mars. Det är det längsta scrappuppehåll jag någonsin haft. *garv* Nu börjar jag bli riktigt sugen igen, så vi får se om krafterna räcker ikväll efter barnens läggning. Annars får jag väl ligga på soffan och tänka lite scrapp.

Ha det gott i den begynnande våren.

kram /A

6 kommentarer:

Unknown sa...

Maj gadd - she's back!!!

Hörrö bruden, jag skulle vilja ha lite nya foton att pyssla med. Kan vi inte boka in nån dag/kväll och ta med oss ut ihop med kamerorna i högsta hugg...?

Bellis sa...

ABSOLUT!
Jag är 100% på.
Jag är ledig på lördag. Fotosafari i området kring Tallkrogen? ;-)
/A

Unknown sa...

Mnjaaaa..... Ska till Skopunkten med Marie på lördag....
Vad gör du på söndag?

Anonym sa...

Om ni ska ha fotosafari så skulle jag vilja ha en bild
" en dag utan skratt eller kärlek är en dag utan liv"
Hämtat ur Munken som sålde sin Ferrari sid 97
Vill ni ha fler?
Det får bli en annan gång.

Kram mamma

Unknown sa...

Underbart citat!
Sparas i gömmorna till dess jag hittar lämplig användning - tack snälla!!

Bellis sa...

Söndag fm / mitt på dagen fungerar. Vid 4 kommer tjejerna.