måndag, augusti 20, 2007

Mera foto

Nu är jag verkligen inne i ett stim när det gäller fotograferande. Det är så sjukt kul!!!
Och som grädde på moset så har Mikaela startat en grupp på Flickr
(här är länken) där alla som vill kan visa vad dom fotat och fixat utefter hennes utmaningar/tips på MikaelasFotoFredag på swescrapbook. Här är ett litet axplock av mina bilder:


Ella lånade mormors skor en kväll. Dom var kanske lite för stora. Kanske. På det här fotot har jag testat Mikaelas tips från v22 att lägga på ett lager raster och ett lager mjukt ljus i PS.

Det här måste väl vara det som menar nr dom pratar om livet på en pinne?!?!?

Fotot behandlat med actions av michelleblack enligt tips från Mikaela.



Självporträtt. Utmaningen för v 33. Jag tog det igår söndag. Jag var på bröllop i lördags, så jag kände mig lite, nej mycket, luddig i kanterna. Därför valde jag att ta ett självporträtt där jag ser lite oskarp ut. *ler*


kram /A

Inga kommentarer: