torsdag, augusti 16, 2007

Många bilder är det....

Jag satt igår och tittade igenom alla bilder jag tagit på semestern. Det är så himla många att jag inte ens kan bestämma i vilken ordning jag ska börja...
Jag tänkte att jag skulle ta ut 10-15 bilder för att berätta om semestern här på bloggen, men det var omöjligt. Så då började jag rensa lite och funderade på vad jag helst vill scrappa om den här sommaren, men det var så överväldigande att jag gav upp.
Jag fick ett tips av Anna Stenman (som jag träffade när jag var på inflyttningskalas på Pappersbiten i Alingsås 4 augusti - tack Sanna det var jättemysigt!) att planera LOs redan innan man skickar efter foton för framkallning. För att överhuvudtaget ha en chans att scrappa det jag vill från den här sommaren så ska jag prova det. Jag satt på tåget hem från Västkusten och klottrade ner lite minnesanteckningar och då räknade jag ut att jag hade ca 20 sidor som jag vill scrappa bara från den dryga veckan när vi var nere i Hunnebostrand. *svettigt!* Som sagt - det kommer krävas lite planering....!

Håll tummarna för mig. :-)

Vi hörs snart igen!
kram /A

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Hej! Såg att du frågade om Tisdagsmosaik. Här gör man enkelt sina egna mosaikgrejer:
http://bighugelabs.com/flickr/mosaic.php
Jag väljer fritt bland mina favotiter på flickr, de som ligger i min favoritmapp och så blir det en snygg mosaik med länkar till personernas bilder. Kul och snyggt!

clara sa...

men du... det var ju ruggigt snygga grejer i september nooken... så det blir nog inga problem.
Ska vi boka in en date snart?