måndag, april 09, 2007

Dansa min docka

Nu har jag scrappat lite igen - ÄNTLIGEN! Jag kände mig nästan lite ringrostig.
Den här LOn har jag gjort utifrån (halva) Becky's sketch i marsnumret av CK.

Jag har använt: Bazzill cardstock, mönstrat papper från Sassafraslass / serendipity, rubrik utskriven på Robon.

Igår provade jag att göra en digital LO, mest för att kolla om jag kunde. Jag saknade känslan av papper i händerna, men jag kom på en sak: det är ett bra sätt att träna på design. Det är ju superlätt att ändra sig och ändra sig en gång till, flytta saker och ändra storlekar, lägga till och dra ifrån. Just nu ligger digital scrapbooking på mer plus hos mig än det nånsin gjort.

Kram /A

2 kommentarer:

Pihlina sa...

Ohh! Den här var ju klockrent helt underbar! Pappersmatchningen med klänningen är ju toppen! *gillar*

Anonym sa...

Jag blir glad av den här bilden.
mamma