tisdag, april 10, 2007

Glädjor 10 april

Tänk att man kan bli så glad av att få paket!
Idag låg det 2 överraskningar åt mig i brevlådan. Först var det ett litet tjockt brev med 5 söta stämplar och en liten lapp där det stod "Grattis! Du är en av vinnarna i Lyckotjuts Glädjemånad!". Ja, det funkade ju iaf på mig, jag blev jätteglad.
Sen var det en avi för stort brev. Jag hastade genast iväg till posten och det var mitt månadspaket från ScrapBook Nook. Jag har redan gjort en LO nästan klart och har en idé till åtminstone en till. Skitsnygga papper, för att säga det rent ut!

Glädjor idag:
1. Paketet med stämplar
2. Att få scrappa med grejerna från månadspaketet
3. ...åsså är jag nöjd med mig själv att jag slutat scrappa i hygglig tid trots att LOn inte riktigt är klar och jag vet exakt vad som ska göras. :-)

kram /Anna

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja, visst var grejerna från The Nook himlans snygga! Det kliar i fingrarna att skapa! (Se bara till att säga till dem ifall du inte vill ha fler kit, det verkar som att man automatiskt får en prenumeration när man beställer ett kit.)

Och kul att du gillade den lilla glädjegåvan! Du är en sån flitig glädjespridare att du självklart skulle ha en lyckotjutsvinst!

Scrappa lugnt!

Kram Maria

Unknown sa...

Nyfiken på din LO är jag....

Bellis sa...

Den som väntar på nått gott.... :-). Kommer snart, jag lovar. Måste bara bli överens med rubriken först.
/Anna