fredag, april 13, 2007

Nyfiken i en strut.... Det är jag!

Jag är världens mest nyfikna människa. Ibland är det bra, ibland är det dåligt... :-)

Just nu är jag så nyfiken så det nästan kliar i kroppen. Jag undrar vilka ni är som kommer hit och hälsar på i min blogg. Det är alltid många fler besökare än kommentarer.

Därför tänkte jag såhär:
Alla som skriver kommentarer (till det här inlägget och senare inlägg) i min blogg t.o.m. fredag 20 april är med i utlottningen av en liten scrappresent. En kommentar = en lott. Notarus publikus kommer inte att övervaka lottdragningen. :-)







Jag bjuder på en lite bild också. Jessica och jag vilar ut efter att ha kört hur långt som helst på längdskidor. Säkert en 5-600 meter - minst! :-)

Självporträtt är ett toppensätt att själv komma med på kort. Men man kan ju inte lyckas jämt, eller hur? Fast ibland är det så att även dåliga kort kan vara bra. För mig är det här ett bra kort, för jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på hur mysigt vi hade det i Sälen.

Kram /A

7 kommentarer:

Clairvoyant Alfrell sa...

Jag vill vinna!

Coolt att du oxå hänger med i tidsandan och bloggar.

Kram
J

Pihlina sa...

Visst är det spännande. JAg har c:a 130 besök varje dag :-o men typ bara 10 som skriver kommentarer! :D

Mikaela sa...

Jag är värdelös på att kommentera och sen så undrar jag varför ingen kommenterar i min blogg ??!! :-)
Men jag ska bli bättre, jag är inne här och kikar då och då.

Unknown sa...

Tycker väl inte att jag behöver lämna kommentar här egentligen - du vet ju att jag kikar in lite nu och då...

Kram på dig!

Maria sa...

Jag har din blogg på bevakning så jag aldrig missar en uppdatering - och att jag är här och snokar vet du ju redan :-) Tack för en trevlig och inspirerande blogg! Kram!

Scrapangel sa...

Tycker det är en bra bild det blir lite speciell när halva du är borta. men sånt gillar jag, ger mer nyfikenhet!

PS. vill förstås också vinna, men jag har ju min otursvarelse...

clara sa...

hahaha ja det är bla jag som smyger runt och snokar i din blogg!