söndag, april 15, 2007

Glädjor 15 april

Nu är jag så trött som man bara kan vara efter att ha haft barnkalas.Trött men mycket nöjd.


Dagens glädjor:

1. Ett barnkalas fullt av prinsar och princessor (och en 2-åring som inte ville ha sin princessklänning).






2. Jessica och hennes käääära fästman Albin. Dom är så gulliga så man smälter ihop till en liten hög av värme.




3. Såpbubblor. Att en så enkel leksak kan ge så många timmars glädje. Och jag blev ännu gladare när jag fick recept på "Sega såpbubblor" av en granne. Nu behöver jag inte längre springa till leksaksaffären i tid och otid för att bunkra upp.


4. Min och Jessicas vimpelgirlang som vi pysslade ihop tillsammans. Det står Jessica 5 år. Tungt inspirerade av Klister på Bolli.


Kram /A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mycket på en gång!!!!
Spar flaggspelet så jag få se det på riktigt.
Hoppas att ni ALLA hade ett bra kalas eller heter det bal när det är kungligheter?
Kram mammae

Pihlina sa...

Jag vill också ha recept på sega såpbubblor!

clara sa...

hjälp så kul med barnkalas! Undrar om jag kan tvinga stefan att ha prinsesstema på sin 35 års baluns ?
När får jag komma hem till dej och craftroba??????? Jag kan baka jättegoda kakor åt dej!!!!

Scrapangel sa...

Vilka fina dräkter de hade! Och girlanden var utsökt vacker!!!