torsdag, april 12, 2007

Glädjor 12 april

Idag känner jag mig allmänt glad, trots att jag jobbat mer än vanligt den här veckan (det känns).

1. Jag har världens bästa mamma. Idag var hon här och hade simskola med Jessica. Puss mamma, jag älskar dig!

2. Jag är så glad för mitt hus! Det är precis perfekt för mig och tjejerna. Nu när våren är här börjar alla grannar titta ut. Vi är som nyvakna björnar som sömndrucket kikar mot solen. På sommarhalvåret är det extra härligt att bo i ett radhusområde.

3. Månadspaketet från the Nook. Jag blir fortfarande alldeles glad bara jag tänker på det. Behöver jag bli ännu gladare så är det bara att jag går och tittar lite på det.

kram /A

1 kommentar:

clara sa...

ja visst är det helt sjukt hur många grannar man har plötsligt! Hela vintern har jag suttit helt ensam i parken och nu är det plötsligt kö till gungorna! Härligt härligt!