måndag, april 23, 2007

Grattis Åsa!



Jag var hos Åsa på födelsedagslunch i lördags. Då hade jag gjort det här kortet till henne. Det ser lite tråkigt ut såhär tycker jag, men det är en massa glitter i det blommiga pappret, så IRL blev det riktigt bra. Om jag får säga det själv. Och det får jag ju, för på den här bloggen är det jag som bestämmer. :-)

Lunch ja... För att göra en lång historia kort så kan man väl bara säga att det blev en lång lunch. Och blöt. Och lång - jag var hemma strax innan 1 på natten (och det var bara tack vare att jag var tvungen att ta sista bussen *phu, vilken tur*).
Nån gång mellan 2 drinkar var vi ute och fotograferade. Lekte lite Elsie Flannigan. *hihihi* (Elise Flannigan är något av en guru inom scrapbooking, för dig som inte hört talas om henne)



Jag fick faktiskt med mig flera stycken bilder på mig själv som jag gillar. Den här ovanför blev bra och den nedanför blev rolig. Båda ska jag försöka göra något med på scrap-maran på lördag.


Kram /A

3 kommentarer:

Scrapangel sa...

Ja, håller med, jättefina kort på dig!

Vi ses på lördag!

Unknown sa...

Jag gillar verkligen fotot på dig i huvjackan! Du får nog köpa en sån tröja, du passade jättebra i den :-)
Kram

Malin sa...

Jättefina bilder Anna. Du ser ju precis ut som en Elise - vill du vara min kompis? Låter som om ni hade en toppendag!